Masses problemes
Soc noia
Tinc 13 anys
Medeixo 1,48
Peso 50
El problema es : Ja fa temps que no em veig be, les meves amigues diuen que estic be... Encara que ho diguin no m'ho crec. Soc força baixeta i peso molt, almenys pel meu gust. Mai m'ha agradat fer esport, pq em costa molt respirar i em marejo sovint si faig molta estona esport. La meva intenció es perdre pes i greix, pq ja se que encara que pesi menys el greix seguirà allà fins que no el cremi. (No se si s'entén gaire) Pro si no faig esport ho veig complicat. Fer una dieta especial tampoc em sembla be pq hem de menjar be i tot això... A les hores, que puc fer?
Moltíssimes gràcies, m'encanta adolescents.cat💕
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Bé, si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs molt bé, just en la franja del normopes. Això significa que no has de perdre pes i que per tant estem parlant més de la teva insatisfacció amb el cos o a vegades pot ser que et distorsionis una mica. No creguis que les teves amigues t’enganyen. No has de quedar-te només amb el número del pes i sobretot no us heu de comparar les unes amb les altres.
No has de fer cap dieta ni esport en excés. Has de seguir una dieta equilibrada i fer esport uns 2 /3 dies a la setmana a més del que fas a l’institut. Intenta que sigui alguna cosa amb la que t’ho passis bé. Intenta que siguin poc intensos si tens aquest problema amb la respiració, que estaria bé que ho mires el metge.
Ja veus.... la resposta que no volies sentir, em sap greu. Ara el que caldrà és començar a treballar la teva autoestima. Recorda que ningú és perfecte i que encara et queden molts canvis a viure en el teu cos.
Una abraçada