La primera vegada
Hola bon migdia hoaaaa
Tinc una por que em frena fer-ho amb el meu xicot i ell vol i jo tambe pero em frena el mal que em podria fer.
Algun consell sisplau?
Helena Angel

Hola,
Dependrà del tipus d'himen que tinguis, gruixut, flexible, fi, etc... i de l'estat emocional que tinguis en aquell moment.
Per tant, pot fer mal durant una estona o tota l'estona, dependrà també de la teva tensió en aquell moment. És important que puguis tenir confiança amb la teva parella per a poder comunicar-li com et vas sentint i si vols parar o no.
Procureu estar en un espai tranquil, sense pressions ni presses per si ve algú o si hi ha el risc que us enxampin. Parla amb la teva parella, fomenteu la comunicació i la confiança, explica-li què és el que et fa por, com vols que sigui aquesta primera vegada, què t'agradaria que passés i què fareu si et fa mal.
I sobretot, si decidiu donar aquest pas no oblideu utilitzar el preservatiu i comprovar-lo quan acabeu!
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat