El meu cul!!
Hola,tinc un gran problema es que tinc lo cul recte i no inc lo cul com les altres noies.Si que magrada la meva figura epro lo cul no encaixa en lo meu cos,que puc fer per a no tindre el cul recte i tindre el cul mes enfora pero sense exagerar????
Gracies!!!
Adoro ADOLESCENTS.CAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laura Medrano

Hola!!
El que pots fer per intentar muscular el cul i que guanyi volum és fer exercicis per desenvolupar el gluti. Hi ha molts exercicis i esports on es treballa el gluti, així que la qüestió és buscar-ne algun o alguns que t'agradin i et motivin. Això és molt important ja que per veure resultats haurà de passar força temps (mesos), així que hauràs de ser constant.
Exemples són: fer bicicleta, natació, pujar i baixar escales, fer exercicis tipus sentadillas, steps,... Si ho demanes al teu professor/a d'educació física segur que et podrà donar moltes idees.
Una abraçada i paciència, ja que modelar el cos humà com si fos una figureta de fang és impossible...
Laura Medrano