masa muscular
Hola!!
Tinc un problema i es que a causa de fer massa esport tinc molta passa muscular a la zona de les cuixes. Com podria baixar una mica el volum d'aquesta per aixi veure'm una mica millor? Alguna dieta/exercici..
Moltes gràcies i un petonet a tot!!!
Laura Medrano

Hola anonimus!
Efectivament la massa muscular es desenvolupa quan fem esport, i pel que dius tu consideres que en tens massa.
No ens has comentat quin esport practiques, però en general el que fa que el múscul es desenvolupi és la força. Així doncs la forma de reduir-la és intentar no fer exercicis que impliquin fer molta força amb les cames. Exercicis que siguin més de resistència i amb força suau fan que el múscul no es desenvolupi tant.
Tot i així ja saps que en la nostra forma corporal també hi juga un paper molt important la nostra genètica. Hi ha persones que fent el mateix exercici i menjant el mateix tenen cossos diferents. Això és per la genètica.
Probablement tu tens tendència a que els músculs se't desenvolupin amb més facilitat que altres persones i això no ho pots canviar. Hem d'acceptar el cos que tenim i saber que hi ha moltissimes coses que segurament no podrem canviar.
De totes formes si vols et proposo que ens tornis a escriure al consultori i ens indiquis quin esport practiques i quantes hores a la setmana, ja que així podrem donar-te una resposta una mica més concreta.
Una abraçada!
Laura Medrano