no se que pasa
Hola adolescents,
Des que vaig començar segon d'ESO (estic a tercer ) sento com que estic fora de lloc, la majoria de noies del meu insti diuen que soc una puta i moltes mes coses d' aquest estil, i van fer que una de les meves millors amigues es posés en contra meva i aquest curs lan marginat. A mes a mes els meus pares no paren de varellarse, tinc molts problemes d' autoestima, em sento com una merda,i com si no fos poc el noi del que crec que estic enamorada des de finals de primer, va començar a sortir amb una noia fa nou mesos, i fa cosa de dos setmanes li va posar les banyes a la noia amb mi, no se que pensar estic feta un embolic i ja no estic agust ni a l' escola ni a casa... Vaig arribar a autolesionarme... Que creieu que puc fer??
Gràcies per la vostra atenció.
Elena Crespi

Hola MiAw!
Ens descrius una situació molt complicada. Gràcies per tenir la confiança d'explicar-nos tot això que et passa. Estem molt contentes de poder-te ajudar!
Hi ha diferents temes oberts:
• Amistats: has provat de construir amistas noves amb d'altres que no siguen aquestes noies? Seguramente a elles encara els hi falta molt de camí per recorrer a nivel maduratiu si es dediquen a fer aquestes coses que dius... per tant, postre tampoc et convé estar amb elles. Hi ha algú més de la classe, del curs o de l'institut amb qui hi podries tenir bona amistat? O fora de l'institut!
• Pares: els hi has comentar que els sents barallar-se i que et fa sentir malament?
• Autoestima: la primera persona que s'ha de valorar ets tu mateixa i així els altres també et valoraran. Busca quines coses se't donen bé, que t'agrada, on et sents útil... investiga. I les autolesions redueixen l'autoestima, per tant, et recomanem que no ho facis i busquis una alternativa saludable per a sentir-te millor.
• Amor: creus que vol quelcom amb tu aquest noi? ara que ja t'has liat amb ell i que veus que és capaç de posar les banyes a la seva parella, et continua agradant?
Et generem més preguntes perquè tu trobis les teves respostes...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81