ESTIC DEPRE I NO SE QUE FER
Hola soc una noia i fa cosa d'un any ho vaig deixar amb el meu ex perquè les coses no anaven gaire be. De fet ell i jo ens agradavem molt pero van pasar unes petites cosetes i la relacio se'n va anar a la merda, la meva pregunta és que jo ara el trobo a faltar ja que tambe m'ha substituit per una altra persona i aixo fa que m'enfonsi encara més. Doncs com ho poc fer per tornar a recuperar l'amistat amb ell?
A part d'això també estic mol depre perquè sempre somio amb l'enterrament de la meva avia pero esta viva, ja que l'altre dia vaig escoltar que la meva abu li deia a la meu mare que creia que potser ja quedava poc ja que te 80 anys i per aixo estic mol depre. em podrieu donar consells per poder oblidarme d'aquest comentari? Ja que sempre la trobo molt en falta i al meu avi tambe ja que es volia suicidar
Elena Crespi

Askatasuna, hola!
Ens obres dos temes molt diferents:
1. La teva ex parella. Realment vols la seva amistat? sovint, ens enganyem dient que volem ser amics però volem quelcom més perquè sentim més que una amistat. I intentar ser amiga seva no t'ajudarà a oblidar el que sents ni a calmar el teu dolor...
2. Sobre la teva àvia: a tots ens fa por la mort. Però és quelcom que arriba... i els somnis, son aiò, somnis. Per tant, no te'ls agafis literalment. Els somnis, sovint, reuneixen les nostres pors, detalls del que ens ha passat durant el dia... i fan que a la nit apareguin. I és normal que somiïs això. Però, en la vida diària, quan estiguis amb la teva àvia, és important que aprofitis i valoris el temps que estàs amb ella... Ningún viu eternament però això no vol dir que hagi de morir aviat. Hem d'aprendre a gaudir de la companyia dels nostres... tinguin l'edat que tinguin.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81