Menjar saludable
Hola! Sóc una noia i tinc 15 anys y peso 59kg... Sóc bastant alta i vull baixar de pes per arribar als 55 kg!!!
Podrieu dir-me una dieta saludable per a la setmana si us plau? Gràcies!
Laura Medrano

Hola!!
Més que dir-te una dieta per baixar de pes, el que podem explicar-te és en què consisteix una dieta equilibrada, que és la dieta que tots i totes hauriem de seguir ja que és la més saludable i recomanable de totes. Com suposo que ja sabràs, la dieta equilibrada es basa en la famosa piràmide dels aliments, on estan classificats en funció dels aliments que hem de menjar en més quantitat i més cops al dia (a la base de la piràmide) i a mida que anem pujant pisos tenim els aliments que hem de menjar amb més moderació.
"); editableText.val(divHtml); $("#txtMiss_"+capa).html(editableText); $("#ta_"+capa).summernote(); if (capa=="1") { var divHtml2 = $("#titMiss_"+capa).html(); var editableText2 = $(""); editableText2.val(divHtml2); $("#titMiss_"+capa).html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).hide(); $("#validamissatge_"+capa).hide(); $("#desamissatge_"+capa).show(); } function desaMissatgeConsultori(capa) { var divHtml=$("#txtMiss_"+capa); var editableText=$("#ta_"+capa).val(); var editableText2=""; divHtml.html(editableText); if (capa=="1") { var divHtml2=$("#titMiss_"+capa); editableText2=$("#it_"+capa).val(); divHtml2.html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).show(); $("#validamissatge_"+capa).show(); $("#desamissatge_"+capa).hide(); var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultoriedita", id: idpost, titol: editableText2, text: editableText }, success: function( msg ) { alert( msg ); } }); } function validaMissatgeConsultori(capa) { var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorivalida", id: idpost }, success: function( msg ) { if (msg=="OK1") { var msgPosa="Missatge validat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Desvalida'l"); } else if (msg=="OK0") { var msgPosa="Missatge desvalidat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Valida'l"); } else if (msg=="KO") { var msgPosa="Hi ha hagut un error, torna-ho a intentar"; } alert( msgPosa ); } }); } function responMissatgeConsultori(id) { var missatge=$("#respostaConsultori").val(); if (missatge.length>0) { $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorirespon", id: id,text: $("#respostaConsultori").val() }, success: function( msg ) { if (msg>0) { imsg++; var html="
"; html+="
"; html+="\""+$("#fotopropiaconsultori").attr("alt")+"\"
"; html+="
"+$("#nompropiconsultori").html()+"
"; html+=$("#anypropiconsultori").html()+"
"; html+="
"+$("#respostaConsultori").val()+"
"; html+="
"; $("#respondreconsultorilogat").before(html); $("#respostaConsultori").val(""); alert("La resposta s'ha publicat correctament. Tothom la podrà veure quan el moderador la validi."); } else { alert("No s'ha pogut publicar la resposta. Torna-ho a provar."+msg); } } }); } else { alert("Cal que indiquis algun text de resposta"); } } function posadiesmin() { var valor=$("#diesmin").val(); if (valor<0) { $("#diesminpers").removeClass("hidden"); } else { $("#diesminpers").addClass("hidden"); } }
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:
Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
Amb la col·laboració de: