SOM ADICTES
Hola!! Resulta que el meu novio i jo som addictes al sexe, no es que sigui una relació de sexe sol que ens agrada molt, ens estimem, ens ho passem be fet altres cosas, ja porto un any amb ell. Però el problema que tinc es que no hi ha ningun dia que no fem algo de sexe, i ens agradaria parar una mica, però no sabem com i anem a llocs i això però sempre ho acabem amb sexe. M'ajudaria molt algun consell. Moltes gracies.
Helena Angel

Hola desi-carcelero,
No
sabem per què heu de deixar de fer una cosa que us agrada compartir
l'un amb l'altre. Pel que ens expliques no sou addictes al sexe, una
persona addicte al sexe,
deixa de fer coses del seu dia a dia per aconseguir tenir sexe. En el
vostre cas no deixeu de fer coses per tenir sexe, sempre, per tant, no
sou addictes.
L'únic dubte que ens queda és que si algun dels dos
vol deixar de fer-ho, potser és que aquest algú, no està massa a gust
amb el fet de tenir relacions sexuals sempre que us veieu... i això és
una cosa que heu de parlar i deixar clar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat