Tinc inseguretats i vergonya
Bon dia! Primer de tot, moltes gràcies per fer aquest consultori, ajuda molt!
Surto amb noi fa un any. A mi m'agrada molt fer sexe, més que a ell diria. El que em fa por és que:
1. Tinc por de que es pensi que només el vull pel sexe (és mentida) però a vegades quan estic calenta doncs ell prefereix estar més carinyosos.
2. Tinc por de que es pensi que sóc una sortida, tot i que jo penso que cadascú és com és, i que no m'he d'avergonyir de la meva personalitat, i que només tenim una vida i l'hem de disfrutar al màxim.
3. No sé si quan estic amb ell arribo a l'orgasme, no sé com és la sensació. A casa meva m'he intentat tocar, i ho faig, però a part de que és difiícil trobar un moment en el qual estigui sola a casa, quan ho faig crec que tampoc arrribo, crec que tinc por d'explorar-me. Llavors quan estem tenint relacions ( de moment només hem fet sexe oral, sexe amb penetració a mi em costa una mica que m'entri i l'altre dia va entrar, però poquet, i ho haviem intentat tant que quan va entrar estavem ja olt cansats i com que no va entrar gaire, doncs tampoc vam fer gaire cosa, tot i que es podria dir que ja no sóc verge) no sé si tinc orgasmes, el que sé es que em fa sentir molt bé, i a ell li dic que sí que en tinc, tinc por de que se senti malament o impotent.
4. Vull provar coses noves, i li vaig dir de fer un trio amb una altra noia, per experimentar, i no hi està d'acord.
5. El resum d'això és que em sento una mica cohibida per si li he de dir que tinc ganes de fer coses per que a vegades em fa comentaris amb carinyo i broma que magrada molt el sexe, i a part és aixo, que no vull que es pensi que nomes es un "juguete sexual" per mi.
S'ha de tenir en compte que tinc ansietat, i a vegades confonc les coses o el meu cap les distorsiona, però estic molt millor. Moltíssimes gràcies per llegir-ho tot i espero la vostra resposta!!!!
Mariona Busto

Hola josefinaa!
En primer lloc, moltes gràcies a tu pels teus comentaris, ens alegra llegir que us ajudem molt responent els vostres dubtes ;)
Anem per parts:
1. Acoblar els ritmes i necessitats sexuals és important. Pensa que hi haurà dies que tu tinguis més ganes i d'altres que sigui ell el que en té més. Per tant, hem de parlar-ne i trobar la manera en que tots dos us sentiu a gust. Recorda que sexe i pressió no són bona companyia, així que respecteu el ritme de cada un.
2. Si és la teva parella, no hauries de tenir por del que pensi de tu, no creus? Si està amb tu, és perquè li agrada com ets, no? La confiança en una relació de parella és la base d'una relació sana, per tant, parleu del que us inquieta, de la valoració que teniu cada un de vosaltres de l'altre.
3. Perquè l'orgasme arribi hem de centrar-nos en les sensacions que estem experimentant (sigui sola o en parella), ja que si estem pendents d'una possible interrupció dels pares, per exemple, o de si allò que estic sentint és un orgasme o no, etc. és poc probable que l'orgasme es produeixi. La nostra recomanació és que et donis més temps per conèixer el teu cos i la teva resposta sexual. Has localitzat el teu clítoris? Intenta no plantejar-te l'orgasme com un objectiu, sinó com una conseqüència de l'estimulació i l'excitació que estàs experimentant. Recorda que el cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és molt important el seu paper dins la nostra sexualitat!
Pel que fa al dolor que sents quan intenteu la penetració segurament és degut als nervis i a que no estàs prou excitada i per tant la teva vagina no ha lubricat prou. Per tant, no aneu tan ràpid, doneu-vos més temps, jugueu, acaricieu-vos i deixeu que el vostre cos vagi excitant-se a poc a poc. Si fa mal, pareu, no forceu, i deixeu que el vostre cos es relaxi i connecti amb allò que l'excita.
4. Està bé que vulguis experimentar i que sentis curiositat per la sexualitat, però fer un trio requereix molta responsabilitat i maduresa. Per fer-ho heu d'estar tots dos d'acord i tenir molt clars els límits i respectar les decisions de cada un. Has de tenir present que moltes vegades s'idealitza el fer un trio i a l'hora de la veritat les coses són més complicades. Pensem que potser encara no és el moment de platejar-se un trio si encara no heu pogut aconseguir la penetració completa vosaltres dos. Està molt bé que vulguis gaudir de la teva sexualitat i de la vida, però quan impliquem a altres persones sempre s'ha de tenir tot molt clar, parlar-ne molt abans i no fer res que no es vulgui fer o que es tinguin dubtes. Pensa que es pot gaudir de la sexualitat de moltes maneres i tampoc cal córrer!
5. En resum et diríem que és molt important que parleu, que us comuniqueu molt. Com et dèiem la confiança és bàsica i cal treballar-la. Per tant, parleu de les vostres inquietuds, d'allò que us amoïna i aneu enfortint així la vostra relació!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat