AJUDA!! No puc deixar de veure porno!!
Hola! Necessito ajuda, ja que fa uns quants mesos que miro porno. Miro cada 2 o cada 3 díes, uns 10-15 minuts. He intentat deixar-ho descarregant algunes aplicacions de control parental, pero no em funcionen molt be. Vaig estar 1 mes sense mirar-ho pero sempre m'acaben agafant moltes ganes i no em puc resistir. Se que el porno es ficció i que no m'he de creure tot el que veig, pero com mai he tingut relacions sexuals tampoc se molt be com es diferencien. El cas es que vull deixar-ho, i no trobo cap solució. Estic desesperada, si us plau ajudeu-me. Gràcies.
Cristina Albó

Hola Anoonimaa,
El porno, com molt bé dius, no és realitat, és ficció, si fos real,
serien documentals i no cine porno. Ara bé, mirar porno no és negatiu
si ho fem tenint en compte que només serveix per excitar-nos, i no per
ensenyar-nos com és i com funciona el sexe.
El porno es
converteix en un problema si ho convertim en un referent, en un model a
seguir. Si de totes formes, el que vols és deixar de consumir porno,
però t'agrada buscar i descobrir la teva excitació, aleshores pots
començar a explorar el món de la literatura eròtica (tampoc són
històries reals ni han de ser referents, és ficció igual però estimula
la nostra imaginació).
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat