No se el que vol
Hola Helena,
fa molts dies que em trobo a un nen de batxillerat per l'insti i ens mirem molt i tal, cuan pasa pel meu costat o ens veiem de lluny em mira molt fixament i hi han mirades molt intenses, l'he començat a seguir a l'insta pero no m'ha tornat el follow, i nose si es per que no s'ha n'ha adonat o per que no l'interesa seguirme, vull aproparme a ell pero que no sigui tan exagerat, alguna cosa insignificant que em faci parlar amb ell, alguna casualitat o el que sigui, no se que fer, més d'una vegada li he intentat fer un somriure cuan ens mirem però em quedo en "shock" per dir-lo d'alguna manera i no em surt, alomillor per que ell no respondria de la mateixa manera i em prendria per una boja. Si em podries ajudar, t'ho agrairia molt, moltisimes graciess!! petonss
Mariona Busto

Hola bxjdx!
Teniu algun amic/a en comú? Si és així, pots aprofitar-ho per acostar-te a ell i per saber una mica més sobre aquest noi. També pots demanar-li a alguna amiga que t'ajudi a fer de pont si tu no vols que sigui tan exagerat. O sempre et queda l'opció de dirigir-te directament a ell i dir-li alguna cosa (o fer-ho per xarxes socials).
Com saps, sempre ens arrisquem a que ell no "senti" el mateix que tu i que aquestes mirades no signifiquin res, però sinó ens "arrisquem" mai ho sabrem.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat