sisplau ajundeume estic molt preocupada!!!!!!!
Hola, necesito que hem doneu ajuda, el mes aviat millor gracies.
Fa una mica mes de dos anys que tinc la regla, pero sempre le tingut irregular, primer 15 dies, 21,24,60...dies, i hem durava uns 5-6 dies mes o menys.
Pero aquesta vegada hem va vindre als 28 dies justos i jo estava contenta perque pensava que ja se m'havia regulat, pero DEMA FARA 15 DIES QUE TINC LA REGLA SEGUIDA i encara no para. NESECITO SABER QUE HEM PASSA! I QUE PUC FER!
La meva mare si sap que la tinc molt irregular pero aixo d'ara que fa mes de 14 dies que la tinc no li penso dir, tampoc he anat mai al ginecoleg i no i penso anar .
Mariona Busto

Hola Anònima 2002-2016!
Entenem que estiguis preocupada, és per això que et recomanem que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar el que t'està passant aquest mes com les irregularitats que tens des que vas tenir la primera menstruació. Has de pensar que la SALUT ha d'anar per davant de qualsevol cosa, que tenir la regla és la cosa més natural del món i no ens ha de fer vergonya parlar sobre aquest tema (i menys amb la nostra mare) ni consultar amb el metge.
Nosaltres des d'aquí no podem fer un "diagnòstic" del que et passa, tampoc és la nostra feina, és el metge especialista en ginecologia qui ha d'explorar-te i valorar què és el que està passant. Així doncs, la nostra recomanació és que vagis al metge a valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat