Condó
L'altre dia ho vai fer amb la meva parella. El problema es que quan va acabar ell es va quedar un rató dins (el pene) dins meu i bueno pr diru duna manera es va quedar "flonja" i al treure el pene em va quedar el condó dins meu amb el semen. La cosa es que hem vai treure el condó i a dins encara hi havia semen pero a fora el llit també en va quedar. Jo suposo que al treureu va sortir per dalt.
Hi ha risc d'embaràs? Es va correr pero dins del condó obviament.
Gracies!
Mariona Busto

Hola Waps!
Quan el preservatiu queda dins la vagina és una de les situacions en les quals està indicat prendre l'anticoncepció d'emergència (la pastilla de l'endemà), perquè hi ha risc d'embaràs no desitjat. Pensa que no podem assegurar que no s'hagi escapat semen dins de la teva vagina, i per tant les probabilitats d'embaràs s'incrementen...
Com saps, la pastilla de l'endemà cal prendre-la tan aviat com es pugui després de la conducta sexual de risc. No sabem quants dies fa que això va passar i si encara ets a temps, si no, espera a veure si la regla et ve el dia que estava previst i si no et ve, fes-te una prova d'embaràs per sortir de dubtes.
És important que quan acabeu de mantenir relacions sexuals, retireu el penis en acabar i retireu el preservatiu al moment per comprovar que no s'hagi trencat o hi hagi alguna fuga de semen. Si ho feu així, podreu estar tranquils.
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat