Qe passa
Hola! Jo i el meu nòvio parlant pel whatsapp ens vam fer la pregunta de amb qui voliam perdre la virginitat...vam estar parlant una bona estona sobre aquest tema i al final vam deicidir fer-ho, jo portem uns bons 9 mesos i ja hem fet de tot i ja es hora de donar el pas a fer això, jo crec que estic preparada per fer-ho i ell em dona confiansa per saber que es amb ell amb qui lhe de perdre. Vam nar a comprar els condons i tot per ferho amb precaució ja que amb aquesta edat tenir un fill no seria gaire bonic.. Vam quedar a casa dun de nosaltrs i tot be, varem comensant liantnos i varem anar despullantnos fins qe varem pasar a dits i altres coses...tot be, ell es va posar el condo, ben posat, cap problema pero a lhora de la penetració a mi em feia molta por i nomes notar com algo entrava li deia que pares, que em feia mal, jo ja ho sabia que em podria fer mal i que el primer cop doncs no seria res del altre mon...resulint, no varem fer res...es normal..? Potse haviam de fer algo abans..? Hem podriau donar alguns consells, ja que el proxim cop que aedem volem ferho ja, perque quedarse amb les ganes no mola, siuspau consells, i que em serveixin!! Una abrasada i moltes gracies!
Helena Angel

Hola anonim2626,
El dolor durant les primeres
relacions sexuals, pot ser habitual, de fet els hi passa a moltes
noies... Si el dolor persisteix, el millor és consultar amb un metge,
ginecòleg, si aquest et diu que tot està bé, pots fer una consulta amb
un psicòleg especialitzat en sexologia clínica i amb un fisioterapeuta
especialitzat en sòl pelvià.
Aquesta por que dius pot haver fet
que la musculatura del sòl pelvià es tensés, fet que fa que la penetració sigui dolorosa.
Fins que no preguis la
decisió de consulta amb experts, el que podeu fer, és no obsessionar-vos
amb la penetració, jugueu amb la masturbació, amb l'estimulació oral,
descobriu els vostres cossos, i la penetració ja arribarà...!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat