Sexe sense plaer
El meu ex i jo vam tenir relacions sexuals durant uns 5/6 mesos (amb ell vaig perdre la virginitat). Ara estic amb un altre noi i hem tingut sexe un cop, però ell al principi no notava que la tingués a dins de la meva vagina, i després em va dir que no sentia gran cosa. Això és que tinc la vagina molt ample? I si és aixi, és degut a haver tingut molt sexe amb la meva antiga parella? Estic molt preocupada, crec que això no és normal en algú de la meva edat :(. Vull tenir la vagina normal i que ell senti que hi ha fricció entre els nostres genitals.
Mariona Busto

Hola Neke!
Haver tingut moltes relacions sexuals amb la teva exparella no explica el que us està passant ni que t'hagi quedat la vagina ampla, així que tranquil·la.
És la primera vegada que li passa això a la teva parella o ja ho ha experimentat amb altres noies? Aquesta "falta de sensibilitat" només li passa amb la penetració o també amb el sexe oral o la masturbació?
Fixa't que ens parles que heu tingut sexe una vegada, per tant, us recomanem que no us preocupeu i ho torneu a intentar, amb calma, a veure què passa i si les sensacions són les mateixes. Centreu-vos a gaudir i passar-ho bé i veureu que la cosa va millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat