ho estic passant malament amb la meva millor amigaa (URGENT SISPLAAU, NO HO AGUAN-T'HO MÉÉS)
Hola a tots guap@s!
Aviam, ns com expressar-me ja que això no ho he explicat mai a ningú. Ho estic passant una mica malament amb la meva millor amiga. Nose si es perquè li tinc enveja o ns...
El cas és que sempre ens hem fet molt i molt i erem diferents perquè ella li agradaven coses que no m'agradaven i això era el que ens feia ser millors amigues, riure'ns de nosaltres mateixes, aprendre coses noves de l'una i de l'altre... però aquest estiu ha canviat una mica tot.
Ella era una mica friki, i a mi m'agradava pq era com molt seva, com que ningú li importés i que feia el que li donava la gana.. però fa pocs mesos, m'ha començat com a imitar, per dir-ho d'una manera, i ha começat a portar roba molt semblant a la meva, ara per festes li han comprat coses que jo ja tenia i ns si és que li tinc enveja, o ns què em passa però jo no vull estar així. Jo vull estar com abans, que erem súper diferents però súper millors amigues... :(
Sisplau ajuda! Algun consell? No vull ser així envejosa!
Moltes gràcies!
Laia Sala

Hola Laura,
Tinc la sensació que tens por de perdre la teva identitat. És a dir, com que abans éreu molt diferents, cadascú tenia la seva personalitat i es notava de seguida. En canvi, si ara ella ha canviat d'estil, potser pots sentir-te menys "especial". És això?
La veritat és que cadascú ha de trobar l'estil que més li agradi i que la faci sentir més còmode. Intenta parlar amb ella i demanar-li aquest canvi de comportament. Potser té por de perdre la vostra amistat, o bé et considera com una inspiració o necessita fer un gir a la seva manera de vestir.
Però una cosa has de tenir clara: no centris la vostra amistat en la forma com vestiu! Passeu estones juntes, fer coses divertides, aneu a comprar, parleu, jugueu, canteu, somnieu... això és el que us unirà com a amigues!
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25