perque nomes minteressa la gent que no sap que existeixo?
Hola,
i no, no estic interassada amb famosos, sino amb nois que no hem fan ni cas.
fa un temps magradava molt un nen que no sabia ni el meu nom ( ja que anem en cursos diferents i no tenim amics en comu) el problema esque jo hem limitava en observarlo desde lluny ( en el pati, els passadisos...) i mai me atrevit a parlarli i el problema que tinc esque despres de un any aquest nen ja no esta en la meva escola, pero encara penso molt en ell i encara magrada molt, igualment que no el veig mai (nomes le vist dos cops en aquest curs) i la vertitat esque hem sento una idiota quant penso amb ell.
Necesito consells sisplau
i moltes gracies
Laia Sala

Hola!
Pel que m'expliques semblaria que potser l'has idealitzat. Pot ser?
A vegades ens enamorem "platònicament" d'una persona, és a dir, sense conèixer-la gairebé ni sense intercanviar cap conversa ja ens sentim atrets per aquesta persona. A més, ens imaginem la seva manera de ser, som capaços de somiar que hi tenim converses, que només té coses positives, que és la persona ideal.... Però tot això ho ha construït el nostre cap!
Per tant, la millor manera de veure si aquest noi era tan especial com creies, és apropant-hi, encara que ens faci vergonya. Serà la manera d'anar veient si tot allò que ens hem imaginat era real o no...
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25