Sóc massa timida
M'agrada molt un noi que es un any més petit que jo i estic molt obsessionada amb el tema de si ell també m'estima.
Ell insisteix molt en quedar, quedem cada cap de setmana i jo sempre m'imagino i m'ilusiono amb coses que no son, somio massa.
M'agradaria ser capaç de expressar els meus sentiments, però tinc massa vergonya per fer-ho (em fa vergonya mirar-lo fixament als ulls, imagina't el treball que em portaria poder expresarme...) a mes de que tinc por de que la resposta sigui negativa ja que em podria afectar moltissim i potser podria perdre la amistat que tenim des de que érem ben petits. Si ell m'estima, tampoc serà capaç de explicar-m'ho perque com jo, es un noi molt tímid i això m'esta matant perque com que jo no m'atreveixo a dir-ho i ell tampoc (en el cas que estigues enamorat també) doncs el temps passa i no se la seva resposta i penso que potser si que li agrado i estem perden un temps molt important per la tonteria de que cap dels dos s'atraveix a donar el primer pas.
També he probat d'oblidar-lo però es casi impossible, sempre que m'ho proposo despres ell em diu de quedar, o m'etiqueta al Instagram, o em parla per whatsapp i em posa les coses molt difícils.
Em podrieu donar consells sobre com dir-li o perdre la por, perque de veritat ho estic passant molt malament.
Moltes Gracies!
Laia Sala

Hola anònima,
Si tu no t'atreveixes a fer cap pas ni ell tampoc... no podreu saber mai què sent l'un per l'altre!
Entenc que a vegades és difícil expressar tot el que sentim per una persona, però potser podries fer-ho a través d'alguna indirecte. Podries parlar amb ell i explicar-li que t'agrada un noi, que fa molt temps que el coneixes, però que no saps què sent ell.... A veure si ell se sent identificat o no.
Evidentment ho pots fer cara a cara o a través de whatsapp, com et sentis més còmode!
Però recorda una cosa: vosaltres dos ja sou amics i ja teniu certa confiança, així que només falta donar un primer pas i a veure què passa! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25