M'agrada un noi, pero ell no vol res amb ningú ara mateix, alguns consells?
Hola, bueno doncs jo fa temps vaig tenir un rollo, pero res serio, amb un noi d'un any mes que jo. Ia mi ell no m'agradava ni res pero me adonat de que em vaig pillar per ell i cada cop m'agrada més, perque va a la meva escola. Ell ara mateix no vol tenir res serio amb ningú perque no s'enfia de cap noia despres de diferents coses que li han afectat. I prefereix jugar amb una noia mes gran que jo que no amb mi ja que no em vol fer mal. Ell no sap que m'agrada.
Que podria fer, se que l'he d'ovlidar, pero no se com. Hem podrieu donar algun consell?
Gràcies!
Laia Sala

Hola!
Per oblidar una persona primer s'ha de tenir clar que es vol oblidar. Entenc que ell no vol cap relació actualment, així q ho hauràs d'acceptar per molt mal que et faci. Una manera de passar pàgina és posant distància:
• distància FÍSICA - evitar el màxim contacte
• distància VIRTUAL - deixar de seguir-lo a les xarxes socials
• distància MENTAL - posar el focus sobre teu. Quan notis que portes una estona pensant en ell, agafa aire i centra't en tu. Busca coses que t'agradin, que et facin sentir bé, passa estones amb la teva família i les teves amigues.
Veuràs com mica en mica deixarà de fer-te tant mal ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25