crec que el meu pare em vol manejar
Sóc una noia de 13 anys que visc a Girona, el problema que tinc és que els meus pares estan separats i el meu pare viu bastant lluny. Aquest nadal l'he anat a visitar, només puc dos vegades a l'any. El cas és que vaig agafar el seu ordinador per passar les fotos de la càmara i fer deures. I quan vaig obrir una altre pàgina, em va sortir una mica els llocs on havia anat més, hi tot eren pàgines de porno. LITERALMENT TOOOT! I una d'elles deia "padre teniendo relaciones sexuales con su hija" i es veia la imatge. Tinc molta por. Com si m'ho volgués fer a mi perqué era la pàgina més visitada. Tinc por, i no li vull dir a la meva mare, ja que no hi ha confiança. Ii quan estic a soles amb el meu pare perqué el meu germà va a comprar tinc por que m'ho faci en aquell moment!
Ajuda què puc feeeeeeeeeeeer!!!!!
Helena Angel

Hola claroquesiguapi,
És normal que et sentis incòmoda amb el que has trobat. Potser hauries de poder parlar amb algun adult per dir-li que has vist això, dius que tens un germà gran, potser amb ell podries parlar-hi, explica-li el que has trobat, potser entre els dos podeu parlar amb la teva mare o amb el teu pare directament.
No hauries d'anar amb por quan vas a veure'l i si és així, alguna cosa et diu que allà no estàs segura.
No t'ho quedis per a tu sola, no estàs sola. Parla amb algun adult de confiança.
Una abraçada i recorda que no estàs sola!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat