Necessito oblidar-lo ja!
Hoola!
El cas es que fa mes o menys un any em vaig declarar al noi que m'agradava i ell em va conestar que no sentia el mateix. Llavors jo em pensava que em sentiria trista perquè fins llavors ell i jo haviem estat molt amics i li vaig dir que almanco m'agradaria conservar aquella amistat, però això no va passar. De manera que ens anarem distanciant, però jo en aquells moments no em sentia realment trista, sino que sentia que havia de millorar com a persona. El problema va arribar uns mesos despres perquè me'n vaig adonar que seguia penjadíssima per ell, tot i que ell ja m'hagues rebutjat. I bueno, jo el segueixo enyorant molt i crec que em segueix agradant molt. Ell ara mateix te novia i quan em vaig enterar quasi em dona algo. Jo ara pensava que ja ho tenia superat, però no es així...
Hem podrieu dir alguna forma d'oblidar-lo definitivament? Es que ja ho he intentat tot, fins i tot he conegut altres persones, però m'es impossible i no se per que... a vegades penso que es perquè la nostra historia no va tenir un punt i final, sino uns punts suspensius i jo segueixo esperant que passi algo per tancar-la definitivament. Que haig de fer per posar-hi un punt i final?
Laia Sala

Hola Marga,
Potser a tu et falta un punt i final, però ell va ser molt clar amb tu. No és fàcil acceptar que el teu amor no és correspost, però no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, no?
La decisió d'oblidar-lo ha de ser teva, has de trobar els motius per passar pàgina i no quedar-te encallada en aquesta situació. Sé que és difícil fer el clic, cadascú necessita el seu ritme.
Realment creus que en un futur tindreu una relació? Realment vols estar pendent de si ell "canvia d'opinió"? Fes una llista dels avantatges i inconvenients de:
• passar pàgina
• seguir esperant
i valora tu mateixa quines energies tens...
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25