Sobre no berenar...
Estic intentant no menjar quasi res per aprimar-me, per això no berenu res, solament faig tres menjars al diaa però no sé si és bó o dolent això. D'una altra banda, tinc por que el no berenar em provoqui problemes de salut o diferències físiques com per exemple que em reduesquin les mames.
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori.
No m'has donat cap dada sobre el teu pes però el més provable és que estiguis bé i no t'hagis d'aprimar.
Tot i així és important que sàpigues que quan has de perdre pes el primer que et diuen és que has de menjar 5 cops al dia. Això el que fa és que el teu metabolisme estigui actiu i que el teu cos no generi reserves amb el que menges en els altres àpats.
Així que el millor que pots fer és menjar 5 cops al dia, seguir una alimentació saludable menjant de tot i fer esport uns 3 cops a la setmana a part del que feu al institut.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga