que es el sexe oral?
hola, jo la veritat tinc ganes de mantenir relacions sexuals pero primer m'hi vull informar be. no se que és el sexe oral i m'agradaria q mu expliquesis ja que molta gent per aquí us ha preguntat si fa falta preservetiu i tot aixo, i jo no m'entero de el que es. Despres et volia dir que el noi que m'agrada ho vol fer amb mi, no som res pero ens atraiem mútuament i ens liem, pero jo no estic segura, que faig? gracies i petons
Cristina Albó

Hola kitipasa,
Ens encanta la teva consulta, ja que sempre ens
agrada definir conceptes. El sexe oral, consisteix en estimular els
genitals de la teva parella amb la teva boca i llengua. Quan diem que
per practicar sexe oral cal utilitzar preservatiu és perquè a la boca hi
ha fluids i en els genitals també, per tant podem contraure algunes
Infeccions de Transmissió sexual.
Pel que fa a la decisió de
si tenir relacions sexuals nosaltres no et podem donar una resposta.
Hauries de valorar si vols fer-ho o no, el que et podem dir és que no ho
facis sota cap tipus de pressió ni pressa. Valora bé si vols donar
aquest pas ara i amb ell, o prefereixes esperar a que la decisió neixi
de tu i no sigui una oportunitat només perquè un noi ho vol fer amb tu.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat