No se que fer
Holaa!!
M'agrada un noi de 3 anys més que jo, i jo també li agrado a ell. El que pasa és que aquet noi te coses pendents amb la seva ex, pero no la vol oblidar. Els dos ho estem pasant malament per ella. Tontejem moltissim pero no shi dona conte de que l'unic que fa la seva ex és fer-li mal. Que puc fer??
Gràciees!!
Mariona Busto

Hola Andriuuurv!
Sabem que no és fàcil aquesta situació, però si ell encara té alguna cosa pendent amb la seva ex, és complicat que vulgui enredar-se amb una altra relació...
Dóna-li temps, explica-li també com et sents, com veus les coses i què és el que a tu t'agradaria. A veure si això li serveix per adonar-se del mateix que tu estàs veient. Si tot i així ell de moment no vol fer un pas més, has de respectar-ho. Pensa també que començar alguna cosa amb algú que encara està pensant a tornar amb la seva ex, no sol sortir bé! Així que millor que tanqui el capítol que encara està obert abans d'embolicar-se amb un de nou.
Per últim, si tot això et fa patir molt, pren una mica de distància!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat