Mamada a canvi de bones notes
Bon dia adolescents.cat,
Fa uns dies el meu professor de física em va dir que se sentia atret per mi. Tinc aquesta materia suspesa i em va dir que si li feia una fel·lació m' aprovaria amb un 8. Si torno a suspendre per 3 vegada em quedo sense poder sortir de marxa aquest estiu així que per mi si que li faria, pero m' agradaria saber si estic fent lo correcte...
Moltíssimes gràcies si us plau no publiqueu.
Cristina Albó

Hola totmullat,
La nostra resposta serà directe i clara: no accedeixis a la seva proposta, MAI! Parla amb els teus pares, el tutor de la teva classe, amb el cap d'estudis i/o amb el director del centre i explica la situació. Si t'ha proposar una fel·lació a canvi d'aprovar una assignatura és una relació d'abús claríssima!
Pensa que és tant greu com que és denunciable! Esteu en rols molt diferents i hi hauria un joc de poders que pot desencadenar en alguna cosa lletja i greu!
Un professor és una professor i no ha d'embolicar-se ni fer xantatge als seus alumnes. Ves amb molt de compte, no per aprovar l'assignatura, sinó per tu, per la teva seguretat.
Vigila molt de veritat!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat