MENJO MASSA?
Hola! Sóc noia, peso 47 kilos i madeixo 1,65. Estic prima, però menjo molt. Es com una addició que tinc. Quan menjo no puc parar, fins que em fa mal la panxa. Això em passa sobretot en el berenar, puc arribar a menjar 5 torrades, un got de llet, i quatre fruites. Que puc fer per controlar-me?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Si com tu dius estàs força prima, de fet si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs en un pes insuficient.
Si com tu dius menges molt però no hi ha cap canvi en el teu pes penso que seria important que vagis al metge. Segurament és per la teva predisposició genètica i pel teu metabolisme però penso que així et quedes més tranquila.
Amb el tema del menjar és important que facis bé tots els àpats i que mengis 5 cops al dia. Si no fas bé un àpat després tens una gana voraç. A més has d'intentar no controlar el que menges, quan més controlis més descontrolaràs. No et prohibeixis aliments ja que el que passarà és que encara tindràs més ganes de menjar-los.
Penso que potser estaria bé que vinguis un dia al ACAB acompanyada dels teus pares i així podem parlar de perquè tens tanta gana, o que passa a l'hora de berenar. Pots trucar al 93 454 91 09 i demanar per mi.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga