menjar dulces
hola! bé jo abans estava a un pes correcte (53-54) però em van passar una sèrie de problemes i al no estar bé em desfogava amb el menjar, menjava molt malament. Ara he començat una dieta en la qual jo pregunto, quants dies a la setmana podria menjar pizzes, bollos, etc.. actualment només ho faig un cop a la setmana. Gràciies!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
A vegades, sense donar-nos compte, quan tenim problemes o ens sentim malament intentem desfogar-nos amb el menjar, perquè fa que ens sentim bé al moment. Però s'ha d'intentar evitar fer això i buscar altres alternatives. Parlar amb una amiga, anar al cinema, llegir un llibre, anar a fer esport, etc. Perquè et consola una estona però després fa que et sentis pitjor. A la llarga si això continua potser t'aniria bé l'ajuda d'un psicòleg. La part important és poder parlar del que et passa i de com et sents i no tant del tema del menjar.
Penso que fer una dieta només farà que tinguis més ansietat per menjar. No et prohibeixis cap aliment i intenta fer una dieta equilibrada, menjant de tot i seguint la piràmide. Et pot anar bé fer espot, jo intentaria que fos un esport d'equip.
No hi ha uns dies concrets que puguis i uns que no puguis... intenta no controlar tant perquè aleshores et descontrolaras.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga