No se si estic gorda
Hola!!!
Bé, no sé com estic, bé jo em bec una mica grassoneta, però me mare diu que estic bé.
Jo penso que no estic molt grossa però que tampoc sóc un pal. També em dóna molta cosa sortir a la piscina amb les meves amigues perquè elles estan molt bones i jo no estic tan bona saps...? Sé que no m'hi ha d'importar, però sempre et fa cosa que et diguin que estar grossa o alguna cosa així.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Entenc que et posis nerviosa en situacions com la de la piscina... a vegades quan ens sentim vulnerables ens surten totes les inseguretats i és quan comencem a comparar-nos i a dir-nos coses negatives.
No puc dir res del teu pes perquè no m'has enviat cap dada, del teu pes i la teva alçada. Ens pots tornar a escriure i així podre dir-te més coses. Tot i així, penso que has de confiar amb la teva mare. Si ella veies que tens sobrepes segur que et portaria al metge o al menys no t'hagés dit que estas bé.
Crec que és important que intentis millorar la teva autoestima. No et comparis amb els altres (sé que és difícil) i intenta fer una llista amb tot el que t'agrada de tu.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga