Em vull aprimar
Crec que dieu a tothom que està bé de pes per no preocupar-los, jo se que no estic gorda però m'agradaria aprimar-me i vull saber com puc arribar a complir la dieta sense saltar-me-la. No medeixo més de 1'60 i peso quasi bé 60kg sempre he vorejat els 53kg o poc més i ara no se com fer-ho per tornar-hi al meu pes o una mica menys. Gràcies
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Encara que sembli mentida no sempre li diem a tothom que no té que perdre pes. Mirem el pes i l'alçada de cada un i a partit d'aquí us fem una recomanació.
En el teu cas, ho em mirat i em vist que estàs en la franja del pes normal i per tant estàs en el teu pes ideal. Tu mateixa veus que no estàs "gorda" i per tant significa que no has d'intentar baixar de pes. De fet, seria molt estrany a la teva edat que baixessis de pes ja que estàs en edat de creixement... és normal que el pes vagi augmentant.
Així que l'únic que puc aconsellar-te és que segueixis un estil de vida saludable i que no t'exigeixis tant a tu mateixa.
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar
Psicòloga