És normal?
Tinc 15 anys i fa 18 mesos que tinc novio. Quan la meva mare s'envà, em tanco a l'habitació, em despullo I em posó els auriculars per a mirar porno. En comptes de mirar porno per a heteros, miro porno per a lesbianes per que em dona més morbo... Aixo vol dir que Soc bisexuu?
Helena Angel

Hola Anonim@,
Pel que ens expliques, no podem ajudar-te a determinar si ets bisexual o no, només podem determinar que com a fantasia o com a mètode d'excitació t'agrada més el porno entre dues dones. Aquest fet és molt comú ja que el porno entre home i dona acostuma a ser molt violent i poques vegades excita a les dones, en canvi el porno entre dues dones, pot ser menys agressiu i a moltes dones els hi pot semblar més agradable i eròtic.
L'orientació sexual no es defineix en funció del porno que mirem, es defineix en funció de qui ens enamorem afectiva i sexualment, amb compromís, intimitat i passió.
Si tens dubtes, dona't temps per a definir-te.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat