Dubtes
Bones. Fa més d'un any i mig que estic amb el meu novio. És una relació difícil perquè no vivim al mateix lloc i per tant ens veiem molt poc. Me l'estimo moltissim però no se que em passa. L'últim dia que vaig sortir ens vam fer quatre petons amb un noi que ja coneixia. Li he explicat i m'ha perdonat tot i que està dolgut. Jo em sento com una merda però el que més mal em fa és que no se si aquest noi em comença a agradar. És una situació complicada, jo vull seguir amb el meu novio perquè l'estimo com a ningú però quan penso en aquest noi és rar. Ell m'ha dit de quedar però jo li he dit que no vull quedar ni parlar més amb ell, vull tallar el problema i seguir amb el meu novio.
És normal això que em passa? Jo vull seguir amb ell però la distància cada cop em crema més i cada cop ho porto pijtor...
Mariona Busto

Hola Marta!
Portar una relació a distància no és gens fàcil, però això no vol dir que sigui impossible. És normal que puguin aparèixer dubtes en algun moment de la relació, per això és important que en parlis amb la teva parella i trobeu moment per poder veure-us. La confiança és bàsica en una relació i més important encara si us veieu poc.
Sabem que no és fàcil, però només tu pots saber què sents i per a què vols apostar. Dóna't temps, i si decideixes seguir amb la relació que tens a distància, fan bé en protegir-te i posar una mica de distància amb l'altra noi.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat