Cul gros
Hola, sóc una noia mitjanament prima, però durant l'últim any m'ha crescut molt el cul i no em sento bé. Què pc fer per tenir-lo més petit o perquè no es vegi tant gros?
Moltes gràcies
Sara Bujalance

Hola Ria,
Estàs preocupada perquè creus que t'ha crescut el cul massa, tot i ser una noia prima. Primer de tot, has de pensar que encara t'estàs desenvolupant i que a vegades no totes les parts del cos es desenvolupen al mateix ritme. Probablement, tot i ser prima el teu cos anirà canviant i molt possiblement arribarà un moment que no pensis que hi ha cap descompensació. Entenc que et sentis incòmoda si una part del teu cos ha canviat en poc temps, però és molt important que deixis temps per madurar el teu organisme. El consell que et podem donar desde aquí, és que portis una alimentació saludable on hi hagi tots els grups alimenticis cada dia i que facis esport de forma habitual i moderada. Si no t'agrada cap esport en concret, simplement caminar 45 minuts a un pas mitjà cada dia ja és suficient. Alimentar-te de forma equilibrada i fer esport farà que el teu cos es desenvolupi correctament i sobretot saludablement, així com mantenir la teva ment més relaxada i tranquil·la.
Una abraçada.