SOY UNA AVIONETA MIRA COMO VUELO AHHHHH
Hola!!! Sempre que tinc relacions sexuals amb la meva parella se li surt el penis, quan jo estic a sobre més que res, alguna vegada quan estic abaix però més a sobre i no se si he de fer algun moviment o faig quelcom malament perquè es surti. No te el penis petit, això ja m'ho han dit les meves amigues que podia ser per això però no el té pas petit. Una altra cosa es que dura molt i sembla que no tingui plaer i això no em posa molt contenta la veritat, soc una noia molt bé físicament i això mai m'ha passat amb altres nois per això deu ser cosa seva però no se que és exactament. Graciés!!
Cristina Albó

Hola beth123,
Si no té el penis petit, és possible que no adapteu el moviment a la postura que estigueu fent o que ell intenti fer una penetració molt profunda i la tregui del tot per introduir-la sencera a cada entrada, digues-li que no t'agrada així i que prefereixes un altre tipus de moviment (especifica-li, nosaltres no sabem quin moviment prefereixes).
Pel que fa a que acabi ràpid no sabem a què et refereixes, al temps o a que ell no controla l'ejaculació. Si no controla l'ejaculació, el millor és que pugueu gaudir de la sexualitat, si la penetració és el que el fa descontrolar, jugueu a altres coses, masturbació en parella, sexe oral, massatges, ... intenteu no donar-li tota la importància a la penetració, descobriu la vostra sexualitat i el vostre plaer al marge de la penetració. Ja ens explicareu com us va ;)
Una abaraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat