URGEEEEEENTTTTTT!!
Hola!
Ahir vaig tenir relcions sexuals amb el meu novio, el cas es que va anar be i a l'hora de retirar ell penis vam veure que al voltant de la meva vagina hi havia un liquid semblant al semen, ens vam espantar molt pero vam comprobar que el condo no estigues trencat, i no ho estava.
No sabem si era semen i ha pogut entrar a la vagina o si nomes era la meva correguda. Si el condo no ha petat ni res, puc estar embarassada?
Gràcies!
Cristina Albó

Hola Anonima,
Si en cap moment de la relació sexual els vostres genitals van estar en contacte sense preservatiu, i després de la relació sexual amb penetració i preservatiu, vau retirar el penis de la vagina i el preservatiu del penis ràpid,  el vàreu comprovar i no estava petat, ni tenia fugues, la possibilitat d'embaràs és mínima (gairebé impossible). Però si els vostres genitals van estar en contacte sense preservatiu, aquestes possibilitats, encara que seran baixes, ja no seria impossible.
Possiblement aquest líquid blanquinós que hi havia a l'entrada de la teva vagina seria el teu propi flux (sempre i quan no us entretinguéssiu massa en retirar el penis de dins la vagina una vegada ell ejaculés). Si quan ell va ejacular, vau continuar amb la penetració sense treure el preservatiu, aleshores sí que hi hauria risc (el penis disminueix de tamany i el semen pot sortir fora del preservatiu quedant dins la vagina).
Si teniu dubtes i voleu quedar-vos més tranquils, aneu a un servei d'urgències d'algun hospital, a urgències del CAP de la vostra zona o a una farmàcia, expliqueu si heu tingut alguna de les relacions de risc que us he comentat i demaneu la píndola del dia després.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajovecat
">www.consultajovecat