profe de catala*-*
Hola..Bueno fa 1 mes estic de tonteig amb el meu profe de catala de 48 anys te uns ullasos!!, jo en tinc 14 fa temps ell em somreia i jo ell, sempre parlavem i ens feiem 2 petons a les galtes, i a la classe sempe em mira a mi i em pregunta coses a mi i em diu molt be i em genya l'ull, ahir passat em va dir d'anar al seu despatx una estona a l'hora del pati li vaig dir que si, vaig entrar i em va donar un peto a la boca i em va dir que estava preciosa i es va mosegar el llavi i em va dir que pujes a la seva falda, ens vam liar, i avui ma dit de tornar anar pero no he pogut anar perque m'han tingut que venir a buscar, que faig? m'estic enamorant d'ell m'encanta!!
Mariona Busto

Hola PROBLEMEES!!!
Pensa que sovint podem confondre enamorament amb admiració. És fantàstic admirar als nostres professors, gaudir de les seves classes i de veure com de bé explica la seva assignatura! Però no podem enlluernar-nos i confondre tot això amb el que està passant. Vés molt amb compte! Has de tenir present que el que va fer és denunciable, i és il·legal! Esteu en rols molt diferents, hi ha un joc de poder que pot desencadenar en alguna cosa lletja i molt greu! Un professor NO ha d'embolicar-se amb els seus alumnes, i menys si aquests són menors d'edat. Et recomanem que expliquis el que ha passat amb aquest professor a algun adult de confiança (als pares, a algun altre professor), perquè pugui aturar-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat