Estic enamorada?
Hola,
Sóc una noia de 13 anys i no sé si estic realment enamorada o només em cau molt bé.
El cas és que fa poc va venir una professora jove d'uns 24 anys aproximadament i no sé perquè m'encanta. La cosa va de que a vegades he desitjat de que em fes una forta abraçada i un petó... També algunes vegades he somiat amb ella i m'ha encantat. Però és una mica estany ja que per alguna amiga meva mai he sentit res, en comptes per una professora jove sí.
Bé, potser només és que em cau estupendament però... no sé si em podríeu dir alguna cosa. També si em podríeu dir més o menys com saps si ets bisexual o no.
Moltes gràcies.
Laia Sala

Hola!
Jo no puc saber si estàs enamorada o no. El que sembla és que aquesta professora ha despertat en tu alguns sentiments d'admiració i d'atracció. Mentre formi part de la fantasia, no hi ha cap problema! Hi ha moltes persones que s'han enamorat platònicament dels seus professors.... Però portar-ho al món real....ja és més complicat, perquè hi ha una diferència d'edat molt gran, perquè és il·legal i perquè segurament viviu etapes vitals molts diferents.
Deixa que aquest sentiment vagi evolucionant i ves veient cap a on et porta. Si veus que et porta cap a l'amor i l'obsessió.... potser hauràs de parar! Si veus que tires cap a l'admiració.... fes-li saber, que li agradarà! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25