No se que fer
La veritat es que no se que fer, a mi m’agrada un noi des de fa 1 any però aquest noi no em fa gens de cas, es a dir que no li agrado. Jo estic molt enamorada d’ell però ell a mi m’ha fet molt mal i totes les meves amigues volen que m’oblidi d’ell, però per mi es impossible.
Fa 3 mesos que parlo amb un noi rollo amics i res mes, aquests 3 mesos ell estava be amb mi per fa una setmana estava especialment carinyos, i em va dir que en un futur volia una relació amb mi però que primer ha de passar una mica mes de temps perquè fa poc que ens coneixem. Jo li vaig dir que a mi tampoc em faria res però que preferia primer veure’l amb persona ( ell m’ha vist en persona però jo a ell nomes l he vist d’esquena).
La cosa es que el noi que a mi m’agradava abans em va fer tan mal que em fa molta por que m’agradi ell i crear-me falses il·lusions perquè després no passi res. I la veritat es que començo a sentir alguna cosa per ell i no vull , no se com evitar-ho. NECESITO AJUDA!
Laia Sala

Hola wiririri,
En l'amor hem d'aprendre a guanyar, a perdre i a jugar! què vull dir amb això?
Doncs que hem d'aprendre a acceptar quan no interessem a la persona que a nosaltres ens agrada. A vegades fa molt mal acceptar que la persona de la qual estàs enamorada, no et fa cas i no vol tenir una relació amb tu.... Però no podem obligar-la, oi? Doncs així hauràs de començar a passar pàgina d'aquest noi que t'agrada... i començar a oblidar-lo.
En l'amor també s'ha de jugar! S'ha d'apostar i ens hem d'arriscar a conèixer altres persones, a interessar-nos per ella i a provar si la relació funciona! queda amb aquest noi i valora si t'agrada, si et fa sentir bé, si et ve de gust continuar veient-lo... A vegades no ho tenim clar, per tant, hem de demanar una mica de temps i deixar que els nostres sentiments es vagin recol·locant....
I si comencem a jugar... hi haurà la possibilitat que en alguns casos guanyem! Que totes dues persones tinguem ganes d'estar amb l'altra i que comenci una història d'amor...
Espero haver-te ajudat a decidir ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25