Mida penis
Hola, l'altre dia em vaig provar un condó del centre jove que teòricament no són ni grans ni petits. El problema és que de llarg m'anava bé, però d'ample, no. No m'anava exageradament gran, però una mica, bastant poc, sí. Què faig? puc fer-ho així? estic preocupat perquè tinc un penis petit...
Helena Angel

Hola pau99,
Pots preguntar a alguna farmàcia o alguna botiga eròtica si tenen preservatius més estrets. No és res estrany, igual que no trobem dues persones amb el nas igual, no trobem a dos nois/homes amb el penis igual... Cada cos és diferent, cada genital és diferent i cada persona és diferent. Prova els preservatius estàndards de les marques més grans (Control o Durex) i a veure com et van. Ves provant fins a trobar amb el que et sentis més confortable i còmode. Pensa que tampoc han d'estrènyer el penis, ha de quedar ajustat però sense apretar-lo massa (la base sí que ha de quedar ben ajustada).
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat