SEXE ANAL
HOLA!
Vull fer sexe anal amb la meva parella però segons tinc entès abans s'ha de netejar i dilatar, crec que hi ha uns estris però no tinc accés. Com ho puc fer? es podria fer amb algun estri casolà? (obiament que només utilitzi per això).
El lubricant ha de ser algun en concret?
Gràcies
Cristina Albó

Hola algú,
Efectivament, l'esfínter té una musculatura MOLT forta, i sovint no està acostumat al contacte eròtic. Primer de tot hauríeu d'acostumar la zona al tacte, no calen estris de cap tipus! Toca-li la zona anal amb els dits, acarona la zona, i si ell/a està còmode amb les carícies i vol una mica més, comença per introduir un dit (ben lubricat), i potser per aquesta primera vegada ja estaria bé. En una altre ocasió seguiu els mateixos passos i una vegada introduït el primer dit, si ell/a està còmode introdueix el segon dit... i poc a poc aneu acostumant la zona.
El més important és:
• La comunicació entre vosaltres, que ell/a pugui anar dient-te com es sent, si està còmode o incòmode, si li agrada o li fa mal, etc... i sobretot si vol parar, pareu!
• El lubricant: qualsevol lubricant us pot anar bé, tant de base aquosa com a base de silicona, proveu amb quin esteu més còmodes.
• La higiene i la cura de la salut: en l'anus hi ha restes d'excrements, sempre, per tant, si introdueixes un dit (encara que sigui amb preservatiu), després cal que et netegis bé i que canvieu de preservatiu si aneu a fer qualsevol altre tipus d'estimulació. Amb la higiene també ens referim a portar les ungles ben retallades i llimades per evitar fer ferides a l'esfínter si estimulem amb les mans.
• Si finalment hi ha penetració anal, utilitzeu preservatiu, SEMPRE!
I sobretot, calma i sense pressió!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat