Hola algú,
Efectivament, l'esfínter té una musculatura MOLT forta, i sovint no està acostumat al contacte eròtic. Primer de tot hauríeu d'acostumar la zona al tacte, no calen estris de cap tipus! Toca-li la zona anal amb els dits, acarona la zona, i si ell/a està còmode amb les carícies i vol una mica més, comença per introduir un dit (ben lubricat), i potser per aquesta primera vegada ja estaria bé. En una altre ocasió seguiu els mateixos passos i una vegada introduït el primer dit, si ell/a està còmode introdueix el segon dit... i poc a poc aneu acostumant la zona.
El més important és:
- La comunicació entre vosaltres, que ell/a pugui anar dient-te com es sent, si està còmode o incòmode, si li agrada o li fa mal, etc... i sobretot si vol parar, pareu!
- El lubricant: qualsevol lubricant us pot anar bé, tant de base aquosa com a base de silicona, proveu amb quin esteu més còmodes.
- La higiene i la cura de la salut: en l'anus hi ha restes d'excrements, sempre, per tant, si introdueixes un dit (encara que sigui amb preservatiu), després cal que et netegis bé i que canvieu de preservatiu si aneu a fer qualsevol altre tipus d'estimulació. Amb la higiene també ens referim a portar les ungles ben retallades i llimades per evitar fer ferides a l'esfínter si estimulem amb les mans.
- Si finalment hi ha penetració anal, utilitzeu preservatiu, SEMPRE!
I sobretot, calma i sense pressió!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat