Com saber si li agrado a una noia?
Hola! Sóc un noi de 15 anys i volia saber si existia alguna senyal clara per saber si li agrades a una noia. Merci!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que NO hi ha cap senyal matemàticament clara, que ens digui si agradem algú. Només ho podem saber del cert si li preguntem directament a la persona :)
Però quan ens agrada algú, normalment intentem tontejar amb ell/a, fent coses com: estar atent al que diu, riure de les seves bromes, voler quedar o estar a prop (sentar-se al costat), parlar pel xat, intentar coincidir en activitats o llocs, etc. Tot això són exemples del que poden fer les persones quan esla agrada algú, però cadascú té el seu estil...!
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat