Transexualitat, urgenttt!!!!!!!!
Porto un cacao al cap que m'està provocant molta ansietat.
Sóc lesbiana i de petita m'agradava jugar amb els nens, odiava posar-me vestits, m'encantava l'esport..Tot el que està lligat amb el que seria la identitat d'un noi. La meva mare em va explicar que a la guarderia pixava de peu o que a vegades em posava els calçotets del meu cosí.
Quan em vaig anar fent gran vaig començar per així dir-ho "a fer coses més de noia". Vestia més femení, em vaig començar a relacionar amb noies.. Pero el cas és que jo sempre he tingut la sensació de no encaixar, no se per què sempre m'he sentit diferent, com si no acabés mai d'encaixar en un grup d' amigues per molta confiança que hi tingués.
No sé si sóc transexual. Pot ser ara em comporto com una tia i vesteixo com a tal perquè em fa por el que pensin els demés de mi, perquè ara que ja no sóc petita m'he adonat que comportarse com un noi està mal vist.
A part sempre he tingut un sentiment de no encaixar i de baixa autoestima i no sé si és degut a això, em pregunto si tots els problemes que he tingut a la vida poder ser per aquest motiu, perquè el meu cos no és acord amb el meu cervell. Em veig lletja, tinc cara d'home, cos robust, sóc com una aberració. Pot ser convertir-me en noi em faria sentir-me més agust amb mi mateixa?
El problema és que per res del món m'agradaria ser transexual, no podria suportar explicar-ho a la gent i que em miressin com si fos un bitxo..Sóc molt i molt cobard. No se que fer!!!!!!!!!!
Mariona Busto

Hola aseres_01!
Som conscients que ho estàs passant molt malament...
Et recomanem que li donis un cop d'ull al web de la Fundació Daniela ( http://www.fundaciondaniela.org/
">
). Hi trobaràs diferent informació relacionada amb la transsexualitat, especialment sobre els dubtes que poden aparèixer a l'adolescència. Contacta amb ells si ho necessites i resol tots els dubtes que tinguis. No tinguis por!
Sabem que no és fàcil passar pel que estàs passant. És normal que tinguis molts dubtes. No sabem si has parlat amb algú sobre tot això que t'està passant, per exemple amb els teus pares, potser estaria bé i t'ajudaria poder parlar-ho i compartir-ho amb algú de confiança. No recomanem passar per aquest tràngol i aquesta ansietat tu sola.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat