Em fa mal després del primer cop
Aquest cap de setmana ho vaig fer per primer cop amb un noi i anavem força borratxos. La qüestió és que al dia següent em feia molt mal la "patata" i vaig sangrar vastant. A partir d'aquell dia quan faig pipi em cou i al netejarme deixo anar una mica de sang encara. Li he preguntat a una amiga que ja ho ha fet fa temps i m'ha dit que es normal, que m'han trencat l'himen, però per si un cas m'agradaria preguntar si es normal que desde fa 4-5 dies tingui tantes ganes de pixar i em fagi una mica de mal al pixar + la sang. Pot ser piscitis o alguna altre cosa que no tingui a veure amb perdre la virginitat?
Gràcies, sou genials.
Mariona Busto

Hola!
Segurament, a l'anar beguts, la penetració va ser més brusca i no devies estar prou lubricada... això pot haver-te fet alguna ferida o deixar-te la zona molt adolorida.
El sagnat durant la primera vegada pot ser degut al trencament de l'himen, però si passats uns dies se segueix sagnant, fa mal, cou, pica... és important que anem al metge perquè pugui valorar-ho. Ell podrà dir-te si tot està correctament.
Per últim, vau fer servir preservatiu? Recordeu que és molt important protegir-se per evitar embarassos no desitjats i el contagi d'alguna Infecció de Transmissió Sexual (ITS)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat