apats
si tinc problemes de anorexia, es perjudicial per a la relació amb la meva parella fer apats amb ell?
no vull que estigui trist per culpa meva
Laura Medrano

Hola!
Gràcies per escriure'ns i per ser tant sincera.
La veritat és que si pateixes un trastorn alimentari està molt bé que facis els àpats acompanyada però també és cert que potser la teva parella si no sap ben bé què et passa i no sàpiga com reaccionar i pateixi.
El nostre consell és que ho parlis amb ell i li expliquis què és el que et passa i en tot cas, proposar-li que vagi un dia a visita amb tu i que el teu terapeuta li pugui explicar una mica sobre el trastorn alimentari. Això en el cas que estiguis fent tractament, clar. Si no és així, tant tu com ell podeu posar-vos en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (ACAB) i així us podrem informar i assessorar i també parlar amb la teva parella per a que pugui entendre't i comprendre't millor. El nostre teléfon és el 93 454 91 09 i podeu demanar per mi o per la Carlota, tot i que qualsevol dels meus companys també us atendrà encantat.
Un petó,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org