consells per el cabell
holaa, bones!
m'agradaria fer una pregunta: em recomaneu algun tractament o alguna solució per el cabell perquè no se'm estufi ja que m'agrada el meu ondulat però com que tinc molt de cabell se'm estufa i desprès no queda bé i al final sempre acabo amb una cua i em fa molta ràbia perquè considero que tinc un cabell molt maco i m'agradaria mostrar-lo més.
mooltes gràcies!!
Sabina Vilagrasa

Hola bonica!
Els cabells arrissats, com tu dius, tenen tendència a encrespar-se, perquè perden humitat i es deshidraten amb facilitat.
Per a un cabell arrissat és molt important utilitzar productes específics per a aquest tipus de cabells (tant el xampú, com el condicionador i la mascareta). Així t'assegures que porten totes les vitamines necessàries per a cabells amb rínxols.
A més a més, per no desfer la forma originària del ris, quan et pentinis no ho facis amb raspall, sinó que és molt millor utilitzar una pinta amb les pues amples, que és ideal per desenredar el cabell però que, al mateix temps, ajudar a conservar el ris.
També es súper important tenir en compte que el millor moment per pentinar els cabells arrissats és a la dutxa. Sisi, a la dutxa, després de rentar-te'ls i haver-te posat el condicionador.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Qualsevol altra cosa, aquí em trobaràs o en algun centre Depiline! ;)
Una abraçada gran!!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.