Cabell llarg??
Eeeiii
Neccesito ajuda
El cabell nomes m'arriba fins als hombros, i a sobre el tinc arrisat i encara se'm veu més curt. Me creix superlent i el vull tenir fina a les popes (tetes pel de Barcelona)!!
Em podeu dir alguns trucs per que em creixi mes rapid i me'l puga cuidar millor perque creixi millor i mes rapidament. no vull fer-me cap tractament. El vull natural i tampoc me'l tenyire! Ajuda pliis
Petons i gracies!
Sabina Vilagrasa

Hola guapa!
El creixement del cabell depèn de molts aspectes però intentaré donar-te alguns consells que espero que et serveixin d'ajuda:
-Tallar les puntes: que no et faci por tallar-les. De tant en tant, va bé que les anem regenerant.
-Per a un bon creixement del cabell és molt important seguir una dieta equilibrada.
-Intenta evitar portar sempre el cabell recollit. Si portes cua, mira que la goma no t'apreti gaire.
-Evita també fer-te trenes o cues amb els cabells molls.
A més a més, per no desfer la forma originària del ris, quan et pentinis no ho facis amb raspall, sinó que és molt millor utilitzar una pinta amb les pues amples, que és ideal per desenredar el cabell però que, al mateix temps, ajudar a conservar el ris.
També es súper important tenir en compte que el millor moment per pentinar els cabells arrissats és a la dutxa, després de rentar-te'ls i haver-te posat el condicionador.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada gran!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.