TINC EL CABELL COM UN LLEÓ
tinc el cabell ondulat, però sempre el porto recollit per que no m'agrada com hem queda solt, perquè s'hem frisa molt i m'agafa molt volum i no m'agrada. també s'hem aixequen els cabells petits quan el porto recollit i per això semblo un lleó. per últim sem cauen els cabells molt sovint, i quan s'hem cauen i n'agafo algun es pot veure un punt blanc on s'ha trencat. a que es debut això?
Sabina Vilagrasa

Hola bonica!
Pel tema del cabell llis et podem recomanar l'allisat brasileny, que és un tractament indicat per a persones que tenen el cabell arrissat i encrespat, i que volen un cabell més llis i domable. És un tractament que oferim als centres Depiline i que aporta un 85% d'efecte llis.
El pack de l'allisat està format per un champú, un tractament antivolum i una mascareta finalitzadora. El resultat és un cabell suau, brillant i hidratat i sol durar aproximadament uns quatre mesos.
La seva aplicació tarda un parell d'horetes, en un procés senzill que no danya el cabell.
Si et pot interessar, les nostres professionals estaran encantades de poder assessorar-te i d'informar-te sobre els preus.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada guapa!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.