Cabells
Hola!!!
Doncs be, el meu problema, es que des de fa 1 any o aixi SEMPRE porto el cabell recollit en un monyo, no deixo mai que ningu, ni tant sols la meva familia me'l vegi sense el monyo (fins i tot a laigua el porto rexollit)
El porto recollit pq quan me'l mullo, al cap dun rato, quan se'm comença a secar se'm bufa moooolt i no m'agrada gens, abans portava el cabell per mitja esquena, i vaig pemsar que si mel tallva bastant curtet, per sobre les espatlles, se'm deixaria de bufar tant, aixi que mel vaig tallar, pero se'm segueix encrespant moooolt.
Ja no se que fer, he provat molta xampus diferents, i no serveix de re, que puc fer????
Sabina Vilagrasa

Hola guapa!
Per a un cabell arrissat és molt important utilitzar productes específics per a aquest tipus de cabells (tant el xampú, com el condicionador i la mascareta). Així t'assegures que porten totes les vitamines necessàries per a cabells amb rínxols.
Si, pel que entenc, no t'agrada dur el cabell arrissat (o no t'hi acabes de sentir còmoda), et puc aconsellar un tractament allisat brasiler que tenim
als nostres centres Depiline. El que fa es reestructurar el cabell, hidratar-lo i allisar-lo.
El pack de l'allisat està format per un champú, un tractament antivolum i una mascareta finalitzadora. El resultat és un cabell suau, brillant i hidratat i sol durar aproximadament uns quatre mesos. La seva aplicació tarda un parell d'horetes, en un procés senzill que no danya el cabell.
Si et pot interessar, les nostres professionals estaran encantades de poder assessorar-te.
Qualsevol altra cosa, aquí em trobaràs o en algun centre Depiline! ;)
Una abraçada gran!!
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.