Plena de dubtes
Hola,
Estic amb dubtes sobre com "lligar", ho he posat entre cometes perquè els primers passos els ser fer, sóc suficient madura com per demanar el telèfon a un tio si aquest m'atreu. Tampoc tinc dubtes en si m'atreuen o no, ja que les meves idees són molt clares. El que vull dir és que no estic segura de com posar amb pràctica la meva feminitat... No és que no sigui femenina però semble que la meva feminitat és un tiquet que s'acaba ràpid. No sé si m'explico. Ni jo mateixa entenc el meu interior.
Primer dubte: ¿Com puc fer que un noi el pugui atraure?, però amb una relació sentimental. Sóc una noia que ha tingut uns quants lligues d'una nit, però estic una mica farta que només sigui això. Poder sóc jo, que amb costa que la gent pugui excedir ami, i no per tenir un caràcter estrany o tancat, sinó perquè no sé com expressar lo que sento correctament.
Segon dubta ¿Es culpa del meu caràcter que no hagi trobat mai el noi indicat? Tinc unes idees molt fixes, i si un noi m'atreu i veig que no hi ha suficient filing el descarto el més ràpid possible perquè no tingui esperances, però en canvi que trobo algú que "compleix" les meves expectatives és mission impossible... i el problema és que no intento apartar-ma, sinó que m'hi foto de cap.
Aquests dubtes els parlem molt amb les meves amigues, i elles em diuen que és perquè no ha sigut el cas o perquè el quin amb va el darrere no el vull. Però és normal ¿no?, si no m'agrada, no em sacrificaré jo, per satisfer-ma a mi mateixa per només tenir parella, ni a ell perquè li agrado.
Fins aquí els meus dubtes, espero que no siguin una molèstia.
Laia Sala

Hola Pisha,
Estic completament d'acord amb tu. No has d'acceptar qualsevol persona només pel fet de voler tenir parella i és fantàstic que tinguis uns requisits al cap sobre com vols que sigui la teva parella. Així que continua igual en aquest sentit! És la manera de trobar persones amb les que realment tinguis afinitat ;)
Pel que fa a la teva feminitat, em costa entendre la teva pregunta. Bàsicament perquè cadascú té un grau de feminitat i masculinitat diferent i això és el que atrau a les altres persones. Crec que no has de fer res que no et faci sentir còmode. Pots observar altres persones i imitar aquells comportaments que t'agraden sempre i quan s'adiguin a la teva manera de pensar. És important que no sigui impostat, sinó que sigui natural. Fixa't en diferents estils de feminitat i juga amb elles, així potser aniràs trobant la combinació que va amb tu! ;) Per altra banda, ja t'aviso que no pots fer res "especial" per atraure a una persona en concret. És així de màgic!
Respecte al teu caràcter ja t'he dit que m'agrada molt que tinguis unes idees tan clares sobre el que busques en una persona i crec que això forma part del teu encant! Així que obre't a conèixer altres persones, deixa't seduir i continua observant als altres... Segur que trobes moltes persones que se senten atrates pel teu magnetisme! (no serà aquest el teu punt fort ? )
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25