Taques a les aixelles
Hola!
Bé, tinc quasi 17 anys i porto depilant-me amb cera des dels 10-11 les aixelles.
Ja fa temps que em veig unes taques fosques per tota l'aixella. No sé de què m'ha pogut sortir.
Quan ho veus, sembla pèl, com si m'hagués de depilar, però es veu així tot i quan m'he depilat fa pocs dies. Vaig deixar d'utilitzar desodorants en esprai, i ara he començat a fer-ne servir un natural, sense alcohol, però tinc por que no em marxin i no sé què més puc fer.
Gràcies!
Lídia Planas

Hola guapa!
En casos així el millor seria comentar-ho amb un dermatòleg per tal que et pugui ajudar a trobar l'origen d'aquestes taques i et pugui aconsellar el tractament més adient per a tu.
Tens raó que podria ser del desodorant, però també poden sortir si prens el sol després de depilar-te.
De tota manera, si t'apropes a un centre Depiline, et poden fer una valoració i aconsellar-te un exfoliant i alguna crema que t'ajudi a aclarir la zona de les taques, com ara el Ginkgo, un producte natural que tenim als nostres i que té moltíssimes propietats, entre elles, la d'aclarir la pell.
Esperem haver-te pogut ajudar.
Un petó!!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.