Quan he de fer un pas més em bloquejo
Hola!
Mai m'he quedat enrere en el tema de lligar. No sóc mooolt guapa, més aviat "del montón", però vagi on vagi sempre hi ha algún noi que es fixa en mi. Tampoc soc la típica tia que quan atreu a algú després, per fer-se l'interessant, els tracta com a una merda.Fins aquí tot correcte. Però després ve el problema. Sempre parlo amb aquests nois i soc amable amb ells, ja que per molt que no busqui res, una amistat no pot ser dolenta, no? Gairebé sempre parlem per les xarxes socials, perquè m'expresso millor escrivint, tot i que ara no ho sembli. Quan parlo cara a cara m'entrevanco per culpa dels nervis.Bé, el cas està aquí. Quan em diuen per quedar sempre poso excuses o els hi dic que no, perquè quan no tinc confiança amb algú soc molt introvertida, i tinc por de no agradar, i a partir d'aquí ja no se com avançar. Em direu: intenta-ho, no perds res. I de veritat que vull, però hi ha algo dins meu que m'ho impedeix. Mai ho he trobat un problema fins ara.
Ara hi ha un noi amb qui palo per whattsapp desde fa un any i mig o així i tenim molta química. M'agrada molt. Ell ho sap tot de mi; sap que si ens coneixem en persona pot ser que no li doni molta conversació, que em mostri reservada i tímida... Però tot i així quan el veig soc incapç d'atansar-m'hi. Hem tingut oportunitats de sobres per a parlar cara a cara, però cap dels dos no s'ha atansat a l'altre. Jo per vergonya, ell no ho sé. Però ara el veuré surant uns dies i sé del cert que si no faig el pas ara, ja no hi haurà més oportunitats. Fa massa temps que dura, aquest estira i afluixa, i no se com atansar-m'hi. Pot semblar poc natural.
Sento molt tot el totxaco però necessaitava explicar-ho el millor possible per a que entenguessiu la situació del tot.
Moltes gràcies per l'ajudaa!!
Laia Sala

Hola Sarah,
Entenc el que ens expliques, moltes gràcies pel teu detall.
És veritat que a vegades ens bloquegem quan estem davant la persona que ens agrada i que pot fer que semblem poc naturals o, fins i tot, antipàtics. La meva proposta és que, si heu parlat de la teva dificultat, intenteu planificar la trobada. Com?
• Dedidiu el dia que us trobeu
• Marqueu qui s'acosta a qui
• Deixeu un tema de conversa obert (és a dir, si parleu per whatsapp abans i us esteu explicant alguna anècdota, no l'expliqueu del tot i espereu a fer-ho cara a cara). D'aquesta manera us assegureu uns quants minuts de conversa.
• Utilitza alguna de les bromes que teniu per whatsapp (això us connectarà més)
i després... deixeu que evolucioni la conversa! Al principi semblarà incòmode, però mica en mica tots dos us sentireu més a gust.
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25